Vijesti

Vrijeme je da se i iznajmljivači pripreme za kineske turiste

By ožujak 17, 2019 ožujak 27th, 2019 No Comments

Iako najveći broj kineskih turista u Hrvatsku dolazi organizirano, najčešće u sklopu regionalnih tura, a više od 66 posto noćenja kineskih turista ostvaruje se u hotelima, i privatni iznajmljivači se pripremaju za turiste s ovog obećavajućeg tržišta. Na tečajevima kineskog jezika uvijek se traži mjesto više, a u ugostiteljskim objektima i hotelima više nisu rijetkost prilagođeni cjenici i jelovnici, te servisne informacije. Naša zemlja je prema izboru čitatelja kineskog izdanja američkog magazina Travel+Leisure lani proglašena najpoželjnijom novom europskom destinacijom za kineske turiste stoga se i ove godine očekuje veći broj dolazaka Kineza.

Franka Gulin, direktorica novoutemeljenog ureda u Šangaju, ističe kako hrvatska turistička ponuda sadrži sve ono što kineski turisti najviše vole konzumirati, a to je bogata kulturno-povijesna baština, očuvana priroda i kvalitetna eno-gastronomija. Kineski su turisti zanimljivi s pozicije afirmacije razdoblja pred i posezone jer najviše dolazaka ostvaruju u listopadu (18%) i lipnju (16%), a potom u svibnju (14%) i rujnu (14%). U destinacijama se u prosjeku zadržavaju vrlo kratko te više puta mijenjaju mjesto boravka. Razgledavanje im je najvažniji motiv putovanja (73%).

Kineskom putniku je važan motiv putovanja hrana i uvijek će ih prije privući destinacije čija je kuhinja sačinjena od namirnica sličnim onima u kineskoj kuhinji. Morska hrana i svježe voće osnova su kineske prehrane, pa prema tome odabiru i mjesta svojih putovanja. U velikim gradovima to nije problem jer je kineska kuhinja popularna među stanovništvom. Problem je u manjim mjestima gdje ne postoji razvijena kultura jedenja azijske hrane.

Iznajmljivači koji se žele pripremiti za kineske turiste već tiskaju materijale na njihovom pismu, te prilagođavaju ponudu u svojim objektima. Primjerice, Kinezi uglavnom ne piju hladna pića i žele u sobama i apartmanima imati grijače za vodu što je u našim hotelima rijetkost. (A. B.)